logo

한국어

MKGSA 공식 후원 업체

[ 건강/의료 ]
Cha AD
Prime Chiropractic
Prime Family Medical Clinic

[ 운송/이사 ]
Hyundai AD Hanmipost

[ 식품/음식점 ]
KIMS AD kings SEOULFOODS AD

[ 생활/교육/통신 ]
Hanpass

[ 여 행 ]
Sharp AD
A1 travel AD

[ 법률/회계/보험 ]
uslawgroup

parajumpers

Wen Jiabao sagde under et besøg i Thailand, jeg virkelig føler "Sino-Thai familie", parajumpers mellem de to mennesker har slægtninge som venskab. Kong Bhumibhol og dronning af Thailand for at fremme venskab og spillede en vigtig parajumpers jakker og uerstattelig rolle, vi værdsætter. Jeg kan godt lide udenlandsk premierminister udvekslet dybtgående synspunkter parajumpers salg om de bilaterale forbindelser, nåede nye vigtig konsensus. Jeg tror på Thailand kongelige familie pleje og støtte, parajumpers i de fælles bestræbelser fra alle sektorer i begge lande, vil Kina og Thailand omfattende strategisk samarbejdspartnerskab fortsat bevæge os fremad, pjs parajumpers for bedre at kunne gavne de to folk.Bhumibhol, Wen Jiabao Premier besøg at uddybe de bilaterale forbindelser har vigtig betydning. Abhisit takkede for parajumpers jakker Kinas mangeårige værdifuld støtte og hjælp, håber at styrke de to lande inden for handel, landbrug, videnskab og teknologi, vand Conservancy og jernbane felterne tæt samarbejde, udvekslinger mellem mennesker, parajumpers online shop og konstant udvide det bilaterale venskab. Bhumibhol ønskede den blomstrende og velstående Kina, større resultater.